Gode oplevelser i byen

Læserbrev i Dagbladet 04.10.2010 af Britta Nielsen

Jeg vil gerne melde mig til den positive trend i Fredericia, med at finde og omtale gode oplevelser og aktiviteter i byen.

Trappe

Blandt andre gode, positive ting, vil jeg fremhæve Fredericia Bibliotek for alle de initiativer, de sætter i værk. Bibliotekskalenderen er fyldt med gode aktiviteter, foredrag og musik. Jeg har allerede deltaget i flere, og stor ros til Jeanette Kjær Christiansen og de andre medarbejdere på biblioteket for veltilrettelagte og hyggelige arrangementer. Man føler sig virkelig velkommen, mødt med blomster, tændte stearinlys og små forfriskninger. I torsdags var vi til et arrangement med Anne Louise Madsen, der sang og fortolkede Eva Cassidy sange, akkompagneret af Bent Silvester. Og hvilken vidunderlig aften det blev. En smuk pige med en fantastisk stemme der tryllebandt publikum i 1½ time en almindelig torsdag i Fredericia. Tak til Anne Louise, Bent og Fredericia Bibliotek.