Kommentarer på Facbook-gruppen

Det ser ud til, at Facebook nu har besluttet at “arkivere” vores gruppe “7000 gode grunde”. Der er jo desværre heller ikke sket så meget i gruppen, men  der er dog kommet følgende kommentarer i tidens løb.

7000godegrunde

Mai-Britt Dreier Jensen, 4. oktober 2010:
Hvis man bor I Fredericia er det rigtig nemt, når man skal være med i Lillebælt halv-marathon.

Ulla Hedegaard, 9. oktober 2010:
Fredericia er voldanlægget og historien, det blå vand og centralt placeret for det meste 🙂

Anne Krogsgaard Hansen, 13. oktober 2010:
Supergod aften med Niels Folmann i går:-)

Ulla Hedegaard, 22. november 2010:
rigtig god aften med Duus….syntes han havde fat i noget meget rigtigt, vi skal være et sted at komme hjem til , et åndehul og det er jo det vi er med så mange rekreative områder.

Connie Midjord Shapira, 12. november 2010:
I Fredericia er der ALT hvad jeg har brug for i min hverdag. Gode idrætsfaciliteter, dejlige butikker i midtbyen med rigtig god betjening, gode kulturelle muligheder – inden for bl.a. musik og teater, og dejlig natur. Og det hele kan nåes inden for ganske få minutter.

Connie Midjord Shapira, 7. december 2010:
Der er jo god grund til at blive superglad af at læse alle de gode grunde, som fredericianerne har:o)